A Verità nantu à i Tavuli Caffè è Perchè ne avete bisognu

Avemu sempre dumande, è unu di i nostri più cumuni hè se avete bisognu di un tavulinu. Chiede à qualsiasi designer d'interni è ti diceranu, si formanu trumps di funzione in ogni casu. Perchè creà una bella stanza sì ùn la aduprerai mai? Hè per quessa chì hè cusì impurtante di stabilisce cumu si utilizerà un spaziu prima di cumincià à cumprà. Per u vostru salottu, puderete probabilmente guardà a televisione, accoglie amici, è rilassatevi cù a famiglia. Hè una stanza destinata à esse cunfortu.

Entre in tavulinu. Dopu i vostri posti, hè u pezzu più impurtante in u vostru salottu perchè cuntene bevande, u vostru materiale di lettura remota, è hè un locu per mette i vostri pedi. Ogni salottu ne hà bisognu, è simu quì per guidà vi ciò chì duvete cunsiderà prima di selezziunà unu.

1. Dimensione di u Tavulinu
A vostra tavuletta deve esse trà 14-18 pollici da qualsiasi sedi raggruppati intornu, è definitivamente micca più di 24 pollici. Allora se avete dispostu u vostru pianu di pavimentu, duvete esse capace di vede quantu grande serà un tavulinu da caffè.

Per i salotti assai grandi, pensate à aduprà dui tavulini accantu à l'altru. O se u vostru salottu ùn hè micca un passaghju, pudete andà ancu più grande.

2. Cunsiderate a Forma
Diversi spazii è dispusizioni richiedenu forme diverse, ma eccu qualcosa à pensà. Per un layout chì hè più chjosu, quadratu o rettangulare funziona perfettamente.

Se u vostru salottu hè un passaghju, è spessu camminerete intornu à u tavulinu, u giru funziona bè.

Esteticamente, ci piace à bilancià forme tonde è quatrate in un spaziu, allora se a maiò parte di i vostri pezzi di mobuli sò quadrati (pensate à un divanu cù bracci d'esmoquin, caminu quadratu è tavule laterali quadrate), un tavulinu rotondu aghjusta equilibriu. In alternativa, se avete bracci curvosi nantu à i vostri mobuli, un grande specchiu tondu, è tavule laterali rotonde, un tavulinu quadratu o rettangulare funziona bellu. Si tratta di equilibriu.

3. Finisci a Sala
Nisuna stanza deve aduprà a stessa finitura nantu à ogni superficia, cusì cum'è cù a forma, un tavulinu pò esse un modu per purtà qualcosa di novu in u vostru spaziu. Se avete un tessutu nubby nantu à u vostru lettu o elementi più rustici, una tavuletta lucida o lucente cuntrastarà quella struttura ruvida. O se aduprate u vostru salottu per fighjà a TV, sceglite una finitura chì ùn vi dispiacerà micca di mette i vostri pedi, cum'è un legnu leggermente alteratu o un pouf imbottitu.

4. Styling Your Coffee Table
Una volta sceltu u vostru tavulinu, cunsiderate l'accessori. Per una stanza di famiglia induve state guardendu a TV, puderete probabilmente lasciare assai spaziu per sustene i pedi è piazzà bevande. Un tavulinu cù un scaffale inferiore funziona bè in questi spazii perchè pudete mette libri è vassoi sottu, lascendu assai spaziu sopra.

Mantene tutti l'accessori bassi, postu chì vulete esse capace di vede sopra à elli. Qualchese troppu altu bloccherà a vostra linea di visione.

Aghjunghje l'essenziali: materiale di lettura, una scatula di tissutu, sottobicchieri, una scatula per telecomandi, una candela, fiammiferi, o qualsiasi altra cosa chì aduprate spessu pò esse visualizata.

5. Ottomani è Clusters
Avà, micca ogni salottu deve avè un "tavulinu da caffè" - in altre parolle, pudete aduprà un pouf, pouf, o un gruppu di tavule laterali più chjuche in certi casi. L'impurtante hè chì avete qualcosa in questu spaziu per a funzione - una pouf, duie o trè tavule laterali raggruppate inseme, o una tavola più alta di cocktail pò travaglià tuttu secondu cumu si userà a vostra zona di seduta.

6. Tavuli Caffè è Sezziunali
Se avete un sezionale, pudete avvicinà a vostra tavuletta un pocu sfarente. Parechji sezziunali anu una chaise à una o à e duie estremità, allora probabilmente ùn metterete micca i vostri pedi nantu à u tavulinu. Questu vi dà più opportunità di aduprà tavule di vetru o di metallo. Pudete ancu andà un pocu più chjucu quì perchè saranu menu trafficu à pedi è menu divertenti.


Tempu di posta: Dic-19-2020